Garantija:

1.  Visoms detalėms suteikiama garantija, neskaičiuojant ridos. Garantija pradedama skaičiuoti nuo detalės įsigijimo dienos.

2.  Garantija nesuteikiama detalėms kurių paskirtis yra trintis, ir greitas dėvėjimasis dėl to detalės gali nusidėvėti greičiau nei per 12 mėn. PVZ.: stabdžių trinkelės, starteriai, generatoriai, filtrai, valytuvai, priekinis stiklas ir pan.

3.  Dėl akivaizdžių detalės pažeidimų pretenzijos ir nusiskundimai pateikiami detalės atsiėmimo metu, jeigu to nėra galimybės padaryti arba detalė yra pristatoma kliento nurodytu adresu, pretenzijos pateikiamos per  2 d.d.

4.  Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Paupio 5A, Maciuičiai, Klaipėdos r., darbo dienomis nuo 9.00 iki 18.00 valandos, iš anksto susiderinus e-paštu export@luftmaster.eu ar tel.: +37067049017, arba atsiųsti naudodamas savo pasirinkto ar  Pardavėjo kurjerio paslaugomis.

5.  Garantija galioja tuo atveju jeigu detalė įmontuota ir/arba automobilis remontuotas autoservise;  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

6.  Dėl iškilusių nesklandumų Pirkėjas pirmiausia turi kreiptis į servisą kuriame buvo atliktas detalės montavimas ir/arba  automobilio remontas. Pastarasis kreipiasi į detalės gamintoją (Pardavėją). Būtina pateikti pasirašytą serviso išrašą (sąskaitą faktūrą) kurioje aiškiai parašyta kokiam automobiliui (valstybinis numeris), kokia detalė buvo keista ir/arba remontuotas automobilis.

7.  Būtina pateikti detalės įsigijimo dokumentus (sąskaitą faktūrą, banko pavedimo kopiją ar pan.). Jeigu prekes įsigijote internetu, pirkimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią Pirkėjas gavo kartu su preke ir/arba elektroniniu paštu.

8.  Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba nesant galimybės pakeisti detalės – grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

9.  Garantija nėra suteikiama:

·         esant akivaizdiems detalės mechaniniams ar cheminiams pažeidimams (tepalai, dyzelinis kuras  ar kiti naftos __produktai), dėl pažeistų prekės naudojimo ar           saugojimo/sandėliavimo taisyklių.

·         jeigu nuo detalės yra pašalintas originalus gamintojo prekinis ženklas.

·         jeigu automobilyje  sumontuotų  ratlankių dydis neatitinka jo gamyklinių parametrų.

·         garantija nebegalioja pasikeitus automobilio savininkui.

·         Amortizatoriaus atramai.

10. Pardavėjas neįsipareigoja padengti prekės transportavimo ar montavimo darbų kainos.

11. Pakeitus prekę per nustatytą kokybės garantijos terminą, tai naujai prekei lieka galioti tas pats kokybės garantijos talonas. Kokybės garantijos terminas papildomai nėra pratęsiamas.

12. Garantija taikoma:  12-24-36 mėn (pagal “1” punktą) fiziniams asmenims, 12 mėn juridiniams asmenims.

Neįvykdžius bent vienos iš aukščiau išvardintų garantijos sąlygų, Pardavėjas pasilieka sau teisę nesuteikti garantijos.